Men sluta skriva då!

Va jag ställer till det för mig själv, har tydligen bokat in mig på ett gympass i dag med Ola. Nåja det är långt till kl 10, det kanske inte går några bussar från Mariestad i dag;-)

 

I dag är det annars förberedelser inför resan till Danmark i morgon som gäller, det mesta är klart skall bara tvätta mig också;-) Kläderna är strukna och packade, huvudvärkstabletterna som är bra att ha på morgonen är med, har aldrig fattat varför jag har ont i huvudet på morgonen under  veckan med mins syskon i Danmark, kan det vara för att de pratar så mycket?;-)

 

Tåget går från Skövde redan kl 06.35, båten från Göteborg 9.00, sen blir det buss till Ålborg och tåg till Randers där min bror Poul förhoppningsvis står och väntar på mig, annars åker jag hem igen:-)

 

Lördag åker vi vidare till Jyllands västkust och är där en vecka tillsammans med mina övriga syskon, ja bortsett från min äldsta bror som försvann i Thailand/Australien.

 

Blir säkert en trevlig vecka denna gång också, ska försöka vara en snäll lillebror och göra som mina stora syskon säger jag skall göra, tror i alla fall att jag har lärd mig hur man får riktigt tjocklek på skivorna på morgonbrödet;-)

 

En liten resebeskrivning som jag egentligen från början visste att ni inte var ett dugg intresserad av, men så är det när tangentbordet skriver något annat än hjärnan tänker:-)

 

Snart är det vecka 26 och då skall jag en vecka till Samsö med min fru, dotter och barnbarn samt deras kompisar och min dotters "boyfriend" Anders. Skall också bli en intressant vecka då mina syskon och några av deras barn också kommer, så jag får väl träna på det danska så jag inte får stryk för att jag inte kan prata ordentligt;-)

 

Ja det blir mycket resande som ni förstår, men det behövs efter en intensiv vinter med mycket Facebook aktiviteter, jag har kommit på att det är viktigt att jag får tid för återhämtning och inte bara håller på med social nätverkande hela tiden;-)

 

Nu skall jag ta en kopp strak kaffe till och försöka motivera mig till att gå och borsta tänderna.

 

Ha en bra dag om ni inte har annat för er!

 

PS: Solen skiner just nu, men lät er inte luras av det, bakom varje sol lurar en snöstorm;-) Ja jag vet inte heller varför jag skrev det, men det verkade som en liten mer djupsinnig betraktelse att avsluta dagens trams med;-)

Det blir inte alltid som man har tänk sig, men kom ihåg att det är aldrig för sent att ge upp;-)

Har ni känt det någon gång att hjärnan har slutat att fungera, men fingrarna fortsätter att skriva? Det hände mig nu(igen;-)), lite otäckt faktiskt;-)

Kommentera inlägget här :