Vuxentonis!

Mycket konstigt att fira sitt första barnbarns 18 års födelsedag, kommer fortfarande ihåg da vi passade henne första gång, då var hon tre månader gammal och skrek hela vägen till Öglunda då jag hämtade henne, skrek hela tiden hon var hos oss och hela vägen hem, tänk att det är samma lugna fina och glada tjej som i kväll satt framför mig och drack en öl på restaurang. Jag och mormor har haft så många fina stunder tillsammans med dig och du har berikat vårt liv på ett helt underbart sätt. Det kommer du självklart att göra i framtiden också, men det kändes ändå som en milstolpe passerades när du nu gick in " de vuxnas värld". Kom ihåg att vi finns alltid här för dig. Kram älskade vuxentonis och lycka till med vuxenlivet ;-)

Kommentarer :

#1: Tonis

Finns inte ord nog för att beslriva hur tacksam jag är att just ni är min mormor och morfar.
Ni har lärt och gett mig så himla mycket, och utan er hade jag aldrig varit den jag är i dag.
Jag älskar er mest i hela världen!

Tack för idag <3

skriven

Kommentera inlägget här :