Nu reser jag snart :-)

Har funderat mycket på att åter flytta till Indonesien och bosätta mig i en lite by med bara en krog, en ostaffär och ett systembolag. Nåja detta med åter är kanske att ta i, jag har ju aldrig gjort det förut, men jag har tänkt på det förut:-) Vad det gäller ostaffär så ska det inte vara några tråkiga hushållsostar, jag är mer lagt åt det lite mer välsmakande, starka och exklusive ostsortimentet :-) Det kanske blir mest problem vad det gäller systembolaget, är ju tveksamt om de har någon filial i Indonesien, men de skulle ju börja med hemleveranser och bor jag där så är det ju mitt hem, eller? Ha en bra dag om ni har vett att uppskatta livet, ja ni kan i och för sig ha en bra dag ändå, jag är inte så knusslig med sånt :-) PS. Glömde skriva att de ju självklart måste ha Gevalia kaffe där.
Taggar: Ost, wwhiskey, Skriv taggar...Ost whiskey;

Kommentera inlägget här :