En tisdag som inte kommer att nämnas i historieböckerna :-)

Har funderat mycket på att ta studenten, det verkar vara kul med avslutningsfesterna:-)

Har annars använt denna tisdag till så tråkiga och vardagliga sysslor som att klippa gräsmattan vid stugan för näst sista gång, just gräsklippningen är inget jag kommer att sakna, men kanske känslan av lättnad som uppstår när det är klart:-)

Annars har jag utfört lite småreparationer på stugan, allt för att det ska se snyggt ut när de nya ägarna tar över, är inte så roligt, men man kan ju inte ha roligt jämt.

Det roliga under dagen bestod i att hälsa på mitt barnbarnsbarn, jo ni läste rätt, jag är så pass gammal fast det inte syns på mig :-) Junie som flickan heter är det sötaste som finns, ja det säger kanske alla gammelmorfäder om sina barnbarnsbarn, men det är bara jag som rätt :-)

Sov gott alla som behöver det:-)

 

 

Kommentarer :

#1: Svend Åge Egeriis

Kan knappt förstå det själv Mona, men nu är det dags att gå vidare i livet, kan bli spännande 😊❤

skriven

Kommentera inlägget här :