Casual stil idag!

Nu är det dax!

Borstat tänderna, nyrakad, exklusiva rakvattnet på, öron och näshåren trimmade, så om ni ser mig på stan skall ni veta att jag har gjort mitt bästa med de begränsade resurser jag har för att framhäva mina bäste sidor, glömde jag nämna min anti-wrinkle moisturiser?

 

Har bytt till kläder med en lite casual stil, det är ju lördag. Ljusa byxor och skor samt en kortärmad skjorta i en beige/brun kulör, till detta tar jag en gråfärgat sportsjacka.

 

Jag kanske tar ett sväng förbi servicehemmet Bagarn för att jaga upp tanterna där lite innan jag fortsätter ut på stan.

 

Men först en kopp kaffe till;-)

Kommentarer :

#1: Ditt barnbarn

Trimmar du näshåret med samma trimmer som till öronen ?:)

skriven
#2: pensisen

Självklart, har en all in one trimmare;-)

skriven
#3: pensisen

Självklart, har en all in one trimmare;-)

skriven

Kommentera inlägget här :