Svends viktutjämningsprogram utan modeinfluenser

Va händer nu?

 

Melodifestivalen är slut, Håkan Julholt har avgått för länge sen och Viktoria och Daniel har fått barn, vad skall vi nu hetsa upp oss över?

 

Hoppas det snart händer något "viktigt" igen, som tex gå ner 10 kilo till beach 2012 enligt Svend Åges genom 64 år utvecklade koncept.

Har funderingar på att skicka mitt vikprogram till aftonbladet, tror det kan få stora rubriker där och en stor genomslagskraft nu när våren är på väg och vi lite till mans får panik över att även i år  är vi för feta för att visa oss på offentliga badstränder ;-)

 

Alla kan gå ner med min metod som inte är påverkat av årens modenycker utan fungerar i regn, blåst, snö och sol utan påverkan av kändisars (andra;-)) olika hetsmetoder;-)

 

Metoden är enkel och ni får den utan att köpa aftonbladets + tjänster.

 

Frukost 2,5 dl filmjölk, 2 st fiberbalanse knäckebröd och 3 skedar kanel. Måltiden intas framför datorn under tiden du kollar viktiga meddelande på Facebook och uppdaterar din status så alla vet att du är vaken.

 

Lunch 2,5 dl filmjölk, 2 st fiberbalanse knäckebröd och 3 skedar kanel. Måltiden intas framför datorn under tiden du kollar viktiga meddelande på Facebook och uppdaterar din status så alla vet att du fortfarande är vaken.

 

Kvällsmat 2,5 dl filmjölk, 2 st fiberbalanse knäckebröd och 3 skedar kanel. Måltiden intas framför datorn under tiden du kollar viktiga meddelande på Facebook och uppdaterar din status så alla vet att du är en person som ständigt håller dig uppdaterat om viktiga händelser hos dina vänner .

 

Nattmat 2,5 dl filmjölk, 2 st fiberbalanse knäckebröd och 3 skedar kanel. Måltiden intas framför datorn under tiden du kollar viktiga meddelande på Facebook och uppdaterar din status så alla vet att du har sömnproblem.

 

Mellanmål(3 st) 2,5 dl filmjölk, 2 st fiberbalanse knäckebröd och 3 skedar kanel. Måltiden intas framför datorn under tiden du kollar viktiga meddelande på Facebook och uppdaterar din status så alla vet att du är en person som har ett behov av kontakt och hjälp;-).

 

Som sagt en metod som har testats genom många år av en seriös person och om någon näringsexpert påstår att detta är en ohälsosam metod att gå ner i vikt på, så kan ni påpeka att personen fortfarande lever och att han mellan "nergångsperioderna" ser till att få i sig så mycket god matt att näringsbehovet jämnar ut sig på sikt;-)

 

Metoden är också bra på det sätt att all fett och övervikten ni hade innan ni påbörjar metoden, kommer igen efter att ni slutar med den. Detta är ett bevis på att den är hälsosam då man alltid är garanterad att få tillbaka sin övervikt, eller?;-)

 

Detta var nog om mitt helt eget komponerade viktutjämningsprogram utan modeinfluenser som jag kallar det.

 

På tal om influenser så är jag fortfarande förkyld och det skriver jag inte för att ni skall tycka synd om mig, men om ni ändå inte har annat att göra kan ni ju göra det ändå;-)

 

Skall bi spännande att se vad som händer i veckan, jag har tagit ledigt tills på lördag då jag skall hjälpa min son och hans familj med att flytta. De har köpt hus i Mölndal trakterna och flyttar in i helgen.

 

 

Lycka till med livet ni som läser dessa rader ;-)

Kommentarer :

#1: Monica

Se där! Det hjälpte att starta om. Nu ska jag läsa också.

skriven

Kommentera inlägget här :