Jag var inte blind eller begraven!

Trodde jag antingen hade blivit blind eller begravt levande då jag vaknade i morse. Vi hade köpt ett mörkläggningsgardin till sovrummet i går och jag hade helt glömt att vi hade monterad det. Det krävdes lite xtra stark svart kaffe för att komma över denna traumatiska upplevelse, men nu är jag på gång igen;-) Funderar på va jag skall hitta på i dag, solen skiner ju ute så jag kan ju inte bara sitta här och gnälla över dåligt väder. Har funderingar på att åka ett par dagar till västkusten, men har inte bestämd mig för vika dagar, det blir kanske så att jag sitter och funderar så lång tid att jag är hemma igen innan jag har kommit iväg;-) Annars funderar jag mer på vad jag skall göra under hösten och resten av framtiden, något måste hända, jag börjar känna mig som en pensinär och det var ju inte meningen med att gå i pension;-) Borde kanske gå en kurs i italienska som Bettina föreslog, då har jag ju lättare för att prat med påven när jag träffar honom påpekade hon, Bettina är en klok tjej:-) Kanske också skulle hitta någon form av jobb igen, någon som vet om det finns jobb ledigt för en person som vill tjäna mycket pengar, arbeta lite, bestämma mycket och resa i hela världen? Nähä inte det, ni skulle ta det själv i så fall;-) Kram till er alla ändå!

Kommentarer :

#1: jennifer

HAHAHAHAAHHAHAHAAHAHHA <3

skriven

Kommentera inlägget här :